Certificări

Arcadia Hospital a fost certificat conform standardului de calitate SR EN ISO 9001: 2015 de către prestigioasa firmă de consultanţă şi certificare internaţională TUV AUSTRIA. 

SR EN ISO 9001: 2015 este un standard internaţional care reglementează modul de organizare şi conducere a activităţilor unei firme, aplicabil şi firmelor care asigură servicii medicale, prin care se realizează servicii în conformitate cu cerinţele clientului şi cerinţele de reglementare (legi, norme naţionale şi internaţionale).

Managementul calității

Arcadia Hospital promovează cultura calităţii, a inovaţiei permanente şi a excelenţei în oferirea serviciilor clienţilor noştri.

Calitatea serviciilor şi satisfacţia pacienţilor noştri sunt ingredientele relaţiei de succes cu aceştia, iar pentru a menţine acest succes Arcadia Hospital a înfiinţat în 2009 un Departament pentru Calitate şi siguranţă a pacienţilor.

Calitatea, aşa cum o promovăm la Arcadia Hospital, presupune răbdarea şi tenacitatea de a selecta din mii de oferte doar pe cele care satisfac la maximum nevoile pacienţilor, de a monitoriza permanent gradul de satisfacţie al acestora faţă de serviciile oferite şi de a corecta imediat orice derapaj de la norme. Înseamnă comunicare fluentă cu pacienţii noştri şi competitivitate, astfel încât să garantăm că sunt îngrijiţi de cei mai buni profesionişti. Toate aceste lucruri nu se realizează la întâmplare.

În domeniul medical există standarde la nivel internaţional foarte clare şi bine definite despre ceea ce înseamnă calitate, iar noi ne raportăm la aceste standarde.

Arcadia Hospital a fost certificat conform standardului ISO 9001 cu TUV (ISO 9001 este un standard internaţional care reglementează modul de organizare şi conducere a activităţilor unei firme (aplicabil şi firmelor care asigură servicii medicale) prin care se realizează servicii în conformitate cu cerinţele clientului şi cerinţele de reglementare (legi, norme naţionale şi internaţionale). În baza acestui standard, firmele pot fi certificate (recunoscute ca furnizor de servicii medicale de calitate) de către organisme internaţionale prestigioase, cum ar fi TUV, MOODY INTERNATIONAL, SGS, BUREAU VERITAS etc.

Arcadia Hospital a elaborat şi va implementa Manualul Calităţii şi al Proceselor aferente acestuia; va implementa Procedurile pentru comunicare, evaluarea satisfacţiei pacientului şi rezolvarea reclamaţiilor acestora; a elaborat şi va implementa Procedurile de planificare, monitorizare a sistemului de management, analiză şi îmbunătăţire.

De asemenea, cel mai important instrument care justifică deciziile Departamentului de calitate este Chestionarul de satisfacţie pe care pacienţii îl vor completa şi care are drept scop identificarea aspectelor pozitive, dar şi aspectele negative în Departamente, unde vor fi necesare schimbări. 

Departamentul de calitate va consolida poziția Arcadia Hospital în rândul unităților medicale de elită şi ne va menţine în poziţia de membru de încredere al comunităţii.